Ţipătul de argint
Trupa vizitează un vechi studio de la Hollywood, dar descoperă în curând un mister despre fantoma unei vedete de comedie mută, care s-a întors pentru a se asigura că filmul său final, recent descoperit, nu este văzut vreodată.