Blestemul lui Kaniaku
Într-o excursie în Japonia pentru a vizita prietena lui Velma, trupa se confruntă cu vechiul monstru crab Kaniaku, și încearcă să rezolve un mister de 700 de ani. Între timp, Daphne devine accidental o senzație mediatică virală în Japonia.