Omletele sunt pentru totdeauna
Trupa devine implicată în spionaj atunci când se intersectează cu agentul secret britanic Jenny Vex și trebuie să o ajute să-și ducă la bun sfârșit misiunea periculoasă de a opri un mercenar monstruos pe nume Minus.