Shaggy aduce trupa într-o sală de jocuri din copilărie, dar mascota animatronică a localului a prins viață și are alte planuri. Trupa dă peste căpitanul Cutler, pe care Fred e hotărât să îl prindă o dată pentru totdeauna.