Cum să-ţi dresezi fricosul
Sătui de monștri și haos, Shaggy și Scooby decid să părăsească trupa și să-și pregătească înlocuitorii într-o sesiune de instruire la locul de muncă, dezlegând misterul unui vampir care terorizează un mic oraș.