O revelație surprinzătoare duce la o confruntare între Bette și Dani. Shane e forțată să-și înfrunte sentimentele adevărate pentru Tess, în timp ce Alice se întreabă dacă să-i dezvăluie lui Tom un secret în timpul petrecerii de lansare a cărții.