Bette, Tina și Carrie sunt forțate să o sprijine pe Angie. Shane e șocată când cineva din trecutul ei reapare în viața sa. Alice și Tom se întreabă ce sunt unul pentru celălalt, acum că aceasta și-a terminat cartea.