În timpul unei nopți explozive de karaoke la Dana, Bette e obligată să fie sinceră cu privire la ce vrea cu adevărat, Shane gestionează consecințele vizitei unui fost, iar Alice își înfruntă sentimentele adevărate pentru Tom.