Pasiunea lui Bette este aprinsă la serviciu în timp ce Angie primește niște vești mari care complică lucrurile acasă. Afacerea lui Shane și Tess nu merge conform planurilor, iar Alice nu vrea să accepte adevărul situației ei cu Nat.