Probleme mari în micul Aberdale
Când fac cunoștință cu noul puști din cartier, Clarence, Jeff și Sumo decid să îi arate orașul: îl introduc în lumea fast food, plină de jocuri și sucuri! Totuși, se poate ca puștiul cel nou să nu fie pregătit pentru asta...