Transa TV
După ce urmărește un maraton de seriale de comedie, Clarence devine una cu alter ego-ul său, Clarry, o versiunea zgomotoasă a sa care joacă non-stop teatru. Prietenii și familia lui trebuie să găsească o cale de a-l readuce la normal.