Clarence o iubește pe Shoopy
Clarence află că doamna Shoop, una dintre cei mai morocănoase persoane de la școală, e vecina lui. Așa că o spionează și află că are nevoie de prieteni. Fericirea straniei doamne Shoop stă în mâinile lui Clarence!