Radioul public
După ce ascultă un post de radio în timpul orei, Clarence vrea să facă un interviu cu prietenul lui, Sumo. Doamna Baker aude interviul şi obține un loc pentru Clarence la postul public de radio. Începe căutarea subiectului ideal.