Clarence, regele cățeilor
Gale vrea că vecinul ei, Clarence, să aibă grijă de câinele ei. Acesta crede că va fi floare la ureche, căci știe tot ce e de știut despre cățeluși. Dar câinele lui Gale e o provocare mai mare decât se aștepta!