Pisica dispărută
Pisica lui Chelsea, Crumbles, lipsește! Nedorind să ceară ajutor, încearcă să o găsească singură înainte ca cineva să-i observe lipsa. Dar îmblânzitorul de pisici Clarence își oferă serviciile indiferent dacă Chelesea le dorește sau nu.