Tunelul
După ce Clarence scapă noul joc al lui Belson în canalizare, acesta se hotărăște să coboare în tunelurile de canalizare subterane pentru a-l recupera. Dar când Belson nu se întoarce, Clarence trebuie să decidă dacă pornește în căutarea lui sau nu.