Alunița și oglinda
Ce dezastru! Narcissio, oglinda capricioasă a Reginei, nu mai vrea să oglindească alunița stăpânei lui. Alice și Lewis îi promit majestății că rezolvă problema, dându-i oglinzii ceea ce-și dorește: puterea de a străluci.