Țara Minunilor Anapoda
E mare panică în Țara Minunilor! Regina a ordonat prinderea lui Inverso pentru a inversa ce nu-i place. Cărțile au greșit și l-au prins pe Reverso, fiul lui Inverso. Alice și Lewis trebuie să-l ducă pe Reverso înapoi la tatăl lui.