Pierdere de memorie
Alice șterge din greșeală toate amintirile lui Lewis despre ea. Iepurașul n-o mai recunoaște. Nu-l poate face să-și amintească de ea. Alice apelează la ultima soluție pentru a-și recupera prietenul, să-și demonstreze prietenia față de el.