Domnul invizibil
Convinsă că un invizi-intrus îi vizitează castelul, Regina îi ordonă lui Lewis să îl prindă. Se dovedește că acesta era de fapt Cartea Rogojină care a devenit invizibilă. Alice și Lewis vor să o ajute pe Cartea Rogojină să fie văzută iar.