Riposta
Alice detestă nedreptatea, însă atunci când ia apărarea valeților în fața Reginei, află că există și consecințe negative: este izgonită din Țara Minunilor. Așa că Alice îi învață pe Lewis și pe Valeți ce poate să facă o grevă!