Șșș! E un secret!
Alice este supărată că Bastian și Carole au un secret. Când merge în Țara Minunilor, află că și Lewis are un secret față de ea. Alice crede că prietenii nu ar trebui să aibă secrete și încearcă să prindă cocorul ca să dezvăluie mesajul.