Pauză de ceai cu repetiție
Țara Minunilor este blocată într-o buclă temporală, iar Alice și Lewis sunt singurii care știu de ea! Prietenii noștri vor fi nevoiți să găsească o soluție inteligentă pentru a rezolva problema în timp scurt.