Greece
Rejsende eller turist? Diego besøger Grækenland for at forstå følgerne af overdreven turisme. Kokken Tasos Mantis, der er stærk fortaler for lokale råvarer og en stærk gastronomisk kultur, viser ham en anderledes måde at besøge turistmål.