Finland
Livet ved Den Nordlige Polarcirkel er tilpasset de ekstreme levevilkår, der begraver landskabet og dets ressourcer under is og sne. Kokken Albert Franch udvinder smagen fra det ressourceknappe landskab øverst på vores planet: Nordpolen.