Bulgaria
Diego besøger fermenteringens ophav. I det område, der er hårdest ramt af social nød i Bulgarien, viser den prisvindende kok Filip Zahariev os, hvor livet opstår, og hvilke ingredienser, der kræves for at få det til at blomstre op.