Slovenia
Bæredygtighed og økologi tiltrækker kunder disse år. Men hvad dækker begreberne over? Diego besøger verdens ”grønneste” land for at finde svaret og besøger Hisa Franko, som er en tostjernet Michelin-restaurant drevet af Ana Ros.