Croatia
En udforskning af Adriaterhavets skatte med Ana Grgic, der er kok ved Zagrebs legendariske Esplanade Hotel. På denne tur besøger Diego flere projekter, der overvåger forbruget af fisk og skaldyr for at bevare balancen i havets økosystem.