Voldsom biljagt
Micke kommer ud for en ulykke, hvor en politipatrulje med magt standser en bil efter en voldsom biljagt. En bus er kørt ind i en klippevæg, og Lutten fortæller om en af de mest spektakulære grøftekørsler, han har været med til.