Chauffør kollapser
Da Pelle beskytter en stillestående bil, bliver det pludselig dramatisk, da chaufføren kollapser af en ukendt årsag. Micke forsøger at afværge kaos ved City Terminal, hvor en personbil spærrer indgangen til lufthavnsbusserne.