Uventet fest på E4
Pelle har mildest talt en begivenhedsrig dag med blandt andet to sager, hvor tunge læs bliver tabt - og det ene gør Essingeleden til en ren sommerfest. I Jönköping tager Patrik sin indre MacGyver frem for at hjælpe med et par låste nøgler.