Chokeret mor
Berra ankommer til et ulykkessted og får hjælp fra Signe til at berolige en chokeret mor. Benny bliver involveret i et uventet politiindgreb, og Karin må bringe sporvognen ud i Örebro, da en traktor skal reddes.