Niklas – brandmændenes helt
Niklas må rykke ud, da en stigevogn er brudt sammen og har strandet nogle brandfolk på vagt. Roiene skal tage sig af en hårdt beskadiget familie i et biluheld i en af Södra Länkens mange veltrafikerede tunneller.