Konfliktmægleren Roiene
To chauffører er kørt sammen og skændes om, hvis skyld det var, og Roiene gør sit bedste for at mægle konflikten. Fredrik står over for en risikabel redning, da en bus fuld af shopping-hungrende passagerer er brudt sammen i mørket uden for Jönköping.