Vejens helte
Niklas får en svær opgave, da en lastbil med anhænger vælter i en rundkørsel. Og den er fuld af skrald. Berra bliver mødt med komplet kaos, da der sker en ulykke på Essingeleden, og Lutten modtager et uventet beundrerbrev.