Da Egern og Snup er ude at lede efter mad, støder de sammen med Barbaren og bjørnen Krakos./Inden Daffys egen sø er ved at blive helt drænet for vand, må han sætte en prop i Elmer Fjots nye, smarte vand-på-flaske forrretning.