En and-erledes bryllupsgæst/Madmakværket
Daffy dukker uinviteret op til et overdådigt bryllup, og det bliver Leslie Liljebens opgave at slippe af med den katastrofale and./Ivana er vært på et direkte madlavningsprogram, og kommer uden at vide det til at involvere Snurre Snup.