Bedste efterlader Pip i en mal-selv-din-egen-keramik butik, og Sylvester griber chancen for at fange ham./Elmer Fjot søger tilflugt i en hytte ved søen for at skrive sin store samfundsroman, men Daffy spolerer al fred og ro.