Snurre Snup befinder sig midt i et stort tegnefilmseventyr, da han og tegneren pludselig bliver uenige./Dafffy kan slet ikke håndtere sin berømthedsfaktor, da Elmer Fjot forvandler ham til et tilbedt symbol på varme sommerdage.