Gris på stien/Skovens dybe, stille ro
Pelle Gris lejer en autocamper for at rejse tværs gennem landet, men så samler han en ,såret, Daffy op.../Bugs står over for Blacque Jacque Shellacque i en god, gammel skovhuggerdyst, og det gælder selve skovens fremtid!