Gauchoen Daffy/Befri Gumpetung
Da Elmer Fjots køer bliver stjålet, sender han Pelle Gris ud for at hverve hjælp fra gauchoen Daffy til at får dem tilbage./Snurre Snup ser Gumpetung optræde med numre i Troels' Akvarium og bestemmer sig for at befri søelefanten.