Agent Nul Nul Puh /Angry Bird
Claudette og Pepe le Puh bliver beordret til månen for at forhindre den onde superskurk, Elmer Skrubfarlig, i at udslette Jorden./Efer at være udat for Grim E. Ulvs opfindelse, har Pip mulighed for at forvandle sig til Monster Pip.