Exes and OMGs
Emily forsøger at få job som Rosewood Highs svømmetræner, men hun finder ud af, at hendes ekskæreste Paige også vil have jobbet. Hanna får besøg af mrs. Grunwald, efter hun har haft et syn, der viser, at løgnerne er i fare.