Choose or Lose
Politiet skaffer kendelser til at ransage alle løgnernes hjem. Mona fortæller resten af pigerne, at Aria har hjulpet A.D., og Aria forsøger at forklare sig. Senere får hun fat i ny information om dr. Rollins død.