Playtime
Spencer fokuserer på at finde ud af mere om sin forbindelse til Mary Drake, mens Aria og Ezra overvejer fremtiden, nu hvor Nicole er vendt tilbage. Mona hjælper Hanna med at få styr på sin modekarriere.