Original G'A'ngsters
Jason vender tilbage for at forhindre, at Alison kommer for tæt på Mary. Pigerne finder ud af noget nyt om Mary og mrs. DiLaurentis, som fører dem til et beskyttelsesrum, der rummer mange spor. Ezra modtager et opkald omkring en person fra sin fortid.