These Boots Were Made for Stalking
Kan en gymnasieelev være en del af A.D.s plan? Addison er en miniudgave af Alison fra gymnasietiden, og hun skaber problemer. Emily skændes med teenage-Addison, som måske har forbindelser til en velkendt fjende.