In the Eye Abides the Heart
Emily spekulerer på, hvordan hun skal håndtere situationen med Ally, og Paige hjælper hende med at afklare sine følelser. Kriminalassistent Fury efterforsker stadig dr. Rollins' forsvinden, og Spencer indser, at hun begik en stor fejl, da hun mødte Fury.