Hit and Run, Run, Run!
Efter at have begået deres livs største fejl må pigerne håndtere følgerne af deres handlinger, men deres desperate forsøg på at skjule deres hemmelighed ender til gengæld med at forværre deres forhold til deres respektive sengepartnere.