Svamperegn
Skoven om foråret er vidunderlig. Man kan samle svampe, lytte til fuglenes sag … Men hvad hvis der slet ikke er nogen svampe? Masha finder på en original løsning på problemet. Hvilken løsning? Se episode og find ud af det!